Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Eveline Schollaert, Greet Van Hoye, Bart Van Theemsche & Ger |
---|---|
Artikelnummer: | 9789401477536 |
EAN-code: | 9789401477536 |
De strijd om talent Employer branding in theorie en praktijk Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie℃ Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de praktijk nemen organisaties hierover vaak beslissingen uit de losse pols en op basis van intuïtie. Nochtans reikt het wetenschappelijk onderzoek over employer branding heel wat bruikbare tips aan. De auteurs overbruggen met dit boek de kloof tussen onderzoek en praktijk, en vullen hun evidencebased aanpak aan met inspirerende voorbeelden en best practices uit het werkveld. In deze tweede, volledig geactualiseerde editie werden de meest recente wetenschappelijke inzichten en praktijkvoorbeelden geïntegreerd. Auteur: Eveline Schollaert, Greet Van Hoye, Bart Van Theemsche, Gerd Jacobs Uitgever: Academia Press Druk: 1 Aantal pagina's: 199 Illustraties: Zonder